javahermarket

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا
 
هر چی بخوای پیدا میشه_دانلود انواع بازی نرم افزار تم_خبر های جالب عـکس کلیپ گوشی نرم افزار گوشی و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






این صفحه را به اشتراک بگذارید

خوش اومدی نظر یادت نره









20 سالگی GSM

اولین تماس تلفنی برپایه شبکه موبایل "جی‌اس‌ام" که اول جولای ۱۹۹۱ انجام شد تولد ۲۰ سالگی خود را جشن گرفت.



۷ سپتامبر ۱۹۸۷ توافقی در کپنهاگ دانمارک به امضای ۱۵ اپراتور موبایل رسید.



هدف از امضای این توافق توسعه استاندارد "سیستم جهانی ارتباطات موبایل" (GSM) بود که امروز بر روی ۸۳۸ شبکه در ۲۳۴ کشور به ۴.۴ میلیارد کاربر خدمات می‌دهد.



اما اولین تماس برپایه این شبکه ۲۰ سال قبل در اول جولای ۱۹۹۱ رقم خورد. این تماس را "هری هولکری"، نخست وزیر فنلاند به "کارینا سوئنیو"، معاون شهردار شهر "تامپر" انجام داد.



به این ترتیب "جی‌اس‌ام" یا "سیستم جهانی برای ارتباطات موبایل" توانست به سرعت و به طور ریشه‌ای روش ارتباطات را متحول کند.



تمام شبکه‌هایی که امروز بر اساس سکوی "GSM" ارائه می‌شوند از شبکه‌ای به وجود آمده‌اند که نخستین بار دو شرکت "تله نوکیا و زیمنس" که امروز با عنوان "شبکه نوکیا زیمنس" شناخته می‌شود ارائه شد.



پس از راه اندازی رسمی این شبکه، شرکت فنلاندی نوکیا اولین تلفن همراه "جی‌اس‌ام" را که "نوکیا ۱۰۱۱" نام داشت در سال ۱۹۹۲ وارد بازار کرد و در ادامه آن مدلهای "نوکیا ۲۱۱۰" و "نوکیا ۱۱۰۰" که ۲۵۰ میلیون دستگاه از آنها در سراسر دنیا به فروش رفتند را تولید کرد.



استاندارد "جی‌اس‌ام" با سرعت بالایی مسیر تکاملی خود را پیمود تا جاییکه حتی اکنون نیز روزانه یک میلیون کاربر جدید عضو این شبکه می شوند که این رقم برابر با ۱۲ کاربر در ثانیه است.




هرچند امروز در سطح جهانی "جی‌اس‌ام" به عنوان مخفف عبارت "سیستم جهانی برای ارتباطات موبایل" شناخته می‌شود اما در واقع این کوته واژه مخفف نام "گروه ویژه موبایل" (Groupe Spécial Mobile) است.



در حقیقت فرایند استانداردسازی فناوری "جی‌اس‌ام" در سال ۱۹۸۲ و درعصری که اپراتورها هنوز از استاندارد آنالوگ‌های ناسازگار استفاده می‌کردند، آغاز شد.



سرآغاز این فرایند، تشکیل "گروه ویژه موبایل" در فرانسه بود که مخفف عبارت آن درست شبیه به مخفف "سیستم جهانی ارتباطات موبایل" یا "جی‌اس‌ام" است.



هرچند شبکه "جی‌اس‌ام" ۲۰ سال است که وارد زندگی مردم شده است، اما اولین تماس با تلفن همراه ۳۸ سال قبل در سوم آوریل ۱۹۷۳ توسط مارتین کوپر، پدر موبایل انجام شد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:ویندوز 8 ,سیستم عامل جدید مایکروسافت,ویندوز 8 ویندوز جدید مایکروسافت, توسط محمد محسن سلحشور
گوگل پلاس و حریم خصوصی کاربران


 کارشناسان می‌گویند بخش تنظیمات مربوط به حریم شخصی در گوگل پلاس بسیار پیچیده و گیج کننده است و به نظر می‌رسد گوگل بعد از انتقادهای تندی که به علت مشکلات مشابه سرویس گوگل باز از آن به عمل آمد، هنوز در این زمینه درس کافی را نیاموخته و مجدداً اشتباهات گذشته را تکرار کرده است.

در بخش تنظیمات شخصی گوگل پلاس تصریح شده که تمامی فعالیت‌های کاربر اعم از اظهارنظرها، تعاملات با دیگر کاربران ثبت خواهد شد، اما توضیح داده نشده که ثبت و نگهداری این اطلاعات از سوی گوگل به طور دائمی انجام می‌شود یا بعد از مدتی گوگل این اطلاعات را از روی سرورهایش پاک می‌کند.

کاربرانی که با استفاده از گوشی‌های همراه به گوگل پلاس دسترسی پیدا می‌کنند با فرایند پیچیده تری مواجه هستند. در برنامه گوگل پلاس برای گوشی‌های هوشمند هشدار داده شده که گوگل اطلاعات مکانی کاربران این سرویس را جمع آوری می‌کند و کاربران برای استفاده از گوگل پلاس چاره ای جز پذیرش این امر ندارند.

به اشتراک گذاری اطلاعات با اشخاص و شرکت‌های ثالث و همین طور اپراتورهای همراه نکته دیگری است که کاربران گوگل پلاس را از هم اکنون نگران کرده است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 11 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
ویندوز فون جدید 2012 می‌آید

 نسخه آزمایشی این سیستم‌عامل موبایلی هم‌اکنون تکمیل شده است و مایکروسافت آن را در اختیار مراکز تولیدکننده تلفن‌همراه قرار داده تا مشکلات آن مشخص شود.



این طور که به نظر می‌رسد، شرکت مایکروسافت برای سری نسخه‌های جدید سیستم‌عامل موبایلی خود یک رویه نام‌گذاری را در نظر گرفته و بر این اساس در پایان نام آن حرف انگلیسی او(O) را به کار می‌برد.



بر این اساس در حالی که نسخه قبلی سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت چندی پیش با نام Mango عرضه شد، نسخه جدید آن که قرار است سال ۲۰۱۲ وارد بازار شود Tango نام دارد.



شرکت مایکروسافت هنوز این سیستم‌عامل جدید و خبر تکمیل آن را تایید نکرده است و به همین خاطر هنوز جزئیات زیادی در مورد این محصول مشخص نیست.



شرکت Compal از شرکای موبایلی مایکروسافت اعلام کرد که این سیستم‌عامل جدید را در اختیار گرفته و در حال انجام آزمایش‌های لازم روی آن است.



این شرکت همچنین توضیح داده است که نخستین گوشی هوشمند نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت فصل چهارم سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود و احتمال می‌رود که روی آن نسخه Mango سیستم‌عامل ویندوز فون نصب شده باشد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 11 تير 1390برچسب:ویندوز فون جدید مایکروسافت,ویندوز فون جدید,ویندوز فون جدید از مایکروسافت, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود مسنجر محبوب 15 windows live messanger

 

توضیحات:این ورژن آخرین ورژن این نرم افزار است

 

حجم:1.23 mb

 

 

 

لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


موبایل کاغذی با قابلیت تماس

  هنرمندیست که به تازگی با بهره‌گیری از هنر اوریگامی و کاغذ بالاخره به ایده‌ای که مدت‌ها فکر او را در خصوص خلق یک تلفن همراه کلاسیک به خود مشغول کرده بود جامه عمل پوشاند و طرح مفهومی تلفن کاغذی را ارائه کرد.





چنگ‌یوان با توجه به این موضوع که گوشی یک تلفن از مدارات پیچیده و زیادی بهره نمی‌برد با جمع و جور کردن این مدارات و استفاده از کاغذ طرح مفهومی این تلفن را خلق کرده است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 11 تير 1390برچسب:موبایل کاغذی ,موبایل کاغذی با قابلیت تماس, موبایلی از جنس کاغذ, توسط محمد محسن سلحشور
تولید بازی مختارنامه

 بهروز مینایی مدیر عامل همراه با تعدادی از کارشناسان این بنیاد و همچنین تیم فنی هنری «اسپریس پویا نما»، دوشنبه ۶ تیر ماه، از بخش‌های مختلف لوکیشن سریال مختارنامه شامل: کعبه، کاخ خلیفه زبیری، دارالعماره و ... بازدید کردند.



طی این بازدید، مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و فلاح تهیه کننده سریال مختارنامه، درباره مراحل فنی و روند تولید بازی رایانه ای از این سریال تلویزیونی با یکدیگر به تعامل و گفتگو پرداختند.



همچنین بر اساس توافقات صورت گرفته تولید بازی رایانه‌ای «مختارنامه» طی چند روز آینده توسط استودیو بازی سازی «اسپریس پویا نما» و با مشارکت و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای آغاز خواهد شد.



لازم به یادآوری است که مراحل مقدماتی کار نظیر: اتودهای اولیه بازی‌نامه و انتخاب عوامل اجرایی و ... پیش از این طی جلساتی با حضور تهیه کننده سریال مختارنامه و کارشناسان و مدیران بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای انجام شده بود.



لازم به ذکر است سریال مختارنامه به کارگردانی سید داوود میر باقری که به شرح رشادت‌های مختار، یکی از یاران امام حسین (ع) پس از واقعه کربلا می‌پردازد، در مرکز سیما فیلم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شده و جمعه شب‌ها از شبکه اول سیما، پخش می‌شود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 11 تير 1390برچسب:تولید بازی مختار نامه مختار نامه بازی ,, توسط محمد محسن سلحشور

   دانلود کتاب آموزش فوتوشاپ cs4 بصورتع p

حجم: 5mb

توضیحات:این کتاب آموزشی کتابی جامع برای یاد گیری نرم افزار فوتوشاپ هست.

 

 

 

لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


اینترنت، ابزاری موفق در کاهش وزن

تب لاغری چند سالی است که تمامی جوامع چه شرقی و چه غربی را فرا گرفته است و شمار زیادی از افراد به ویژه دختران جوان می‌کوشند وزن خود را بیش از اندازه پایین بیاورند تا شبیه مدل‌هایی شوند که در تبلیغات و نمایشگاه‌های مد یکه‌تازی می‌کنند.

اینترنت به عنوان راهکاری ارزان و ساده برای مقابله با چاقی، چند وقتی است که نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده است.
 در تحقیقات جدید مشخص شده افرادی که از برنامه‌های اینترنتی و آنلاین برای کاهش وزن استفاده می‌کنند، نسبت به شیوه‌های سنتی رژیم لاغری، به موفقیت‌های بیشتری دست می‌یابند.
 به طور کلی افرادی که در برنامه‌های اینترنتی کاهش وزن شرکت می‌کنند، در مقایسه با اعضای برنامه‌های غیراینترنتی، یک و نیم پوند (حدود ۶۸۰ گرم) بیشتر وزن از دست می‌دهند.

اینترنت کارکردهای مختلفی در برنامه‌های کنترل وزن دارد که از آن جمله می‌توان به مواردی همچون آموزش فردی، مشاوره و نگهداری سوابق تغذیه‌ای افراد اشاره کرد.

در این تحقیق همچنین مشخص شد که وقتی کاهش وزن اینترنتی جایگزین مشاوره چهره به چهره با فرد شود، افراد مورد آزمون نسبت به همتایان خود که کاری به اینترنت ندارند، حدود سه پوند (۱۳۶۲ گرم) بیشتر وزن کم می‌کنند.

این پژوهش که به مدیریت دکتر H. Sone از موسسه پزشکی بالینی دانشگاه تسوکوبای ژاپن انجام شده، در مجله بین‌المللی چاقی به چاپ رسیده است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 10 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد